فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا

تمام آنچه یک بانوی ایرانی به آن احتیاج دارد

فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا

تمام آنچه یک بانوی ایرانی به آن احتیاج دارد

فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا افتخار دارد در بخش هایی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی ،مواد غذایی ، خانه و آشپزخانه ، مد و پوشاک ، فرهنگ و هنر ، پت شاپ ، سیسمونی و کالای دیجیتال در خدمت شما هم میهنان عزیز باشد.

  • ۰
  • ۰

پاک کننده های صورت

پاک کننده ها:

در دنیای امروز حتی اگر طرفدار فیسى بدون آرایش باشید بدون شک با وجود آلودگى هوا و فعالیت غدد سبایه براى تولید چربى پوست و جذب مواد معلق توسط چربى و ایجاد محیطى مناسب براى فعالیت میکروب ها،نیازمنده پاک کننده هایی برای صورت خود هستید تا از شر جوشهاى سر سیاه ایجاد شده و آکنه در اثر بسته شدن منافذ و تجمع چربى ،میکروب ، مواد آرایشى و سلولهاى مرده خلاص شوید.

اغلب افراد از لزوم شستشوى پوست صورت باخبرند اما روش صحیح را ندانسته و به آب یا صابون اکتفا میکنند توجه به این نکات که آب هرگز پاک کننده ی خوبی به تنهایی نخواهد بود و صابون ها نیز اغلب ضروری است که آب هرگز پاک کننده ی خوبی به تنهایی نخواهد بود و صابون ها نیز اغلب پی هاش بالای 7 داشته و قلیای آنها پوست را خشک و استفاده مداوم موجب پیری زودرس پوست شما خواهد شد.پی هاش نرمال پوست عددی بین 4.5تا6 است و مناسبترین پاک کننده باید پی هاش نزدیک پوست شما داشته باشد.

برترین محصولات پاک کننده صورت را از فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا بخواهید.

بهترین روش شستشوى صورت:

بهترین روش،شستشوى دو مرحله ای است که طى آن، مقدارى شیر پاک کن را به پد زده و با حرکات دورانى صورت را پاک کنید و با آب ولرم آبکشى نمایید و توجه کنید که براى لب و چشم از پاک کننده ى مخصوص استفاده کنید چرا که پاک کننده مخصوص لب چربى رژ را به آسانى پاک میکند و با پاک کننده ى چشم به راحتى از شر ریمل هاى ضد آب خلاص میشوید بدون آنکه با مژه هاى خود زمان زیادى جلوى آینه کلنجار رفته و شاهد کنده شدن آن ها باشید.

قدم دوم استفاده از ژل،فوم و تونر است که باقی مانده ی مواد آرایشى و کرم را از منافذ عمقى پاک میکند .

صابون های اسیدى خاصی به نام پن و نام علمی سیندت در و بازار موجودند که پی هاش نزدیک به ۶ داشته و به پوست آسیب نمیرسانند پس اگر به شستشوى صورت خود به صابون عادت دارید پن را جایگزین کنید.

پاک کننده و شوینده:

پاک کننده و شوینده به ترتیب دو دسته ی بدون نیاز به آبکشى و نیازمند آبکشی تقسیم میشوند.

برترین محصولات پاک کننده صورت را از فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا بخواهید.

انواع پاک کننده ی صورت:

شیر پاک کن (cleansing milk) :

سازگار ترین محصول جایگزین صابون برای شستشوی صورت شماست و درصد چربی موجود در آن از خشکى فیس شما جلوگیرى میکند و براى پوستهاى خشک،نرمال و نرمال مایل به چرب سازگار است اما اگر پوستى چرب دارید براى عدم ایجاد آکنه و افزایش چربى از شیر پاک کن استفاده نکنید و ژل ها ی خنثی را جایگزین کنید.

 ژل پاک کننده (cleansing gel) :

مانند شیر پاک کن بوده و مقدارى کف میکند و براى پوستهاى چرب انتخاب مناسبی است و درست مانند شیرپاک کن نیازمند شستشواست.

فوم پاک کننده (cleansing foam) :

کف کننده بوده و انواع مختلفی دارند که غیر از پاک‌ کردن آرایش ،چربى پوست را متعادل میکنند و براى پوستهاى حساس مناسبند.

تونر (toner) :

بعد از شستشوى پوست براى تمیز کردن عمقی تر حتما از تونر استفاده کنید چرا که علاوه بر خاصیت تمیز کنندگی،رطوبت پوست را تامین و آن را تسکین و از قرمزى التهاب و آفتاب سوختگى آن میکاهدو با داشتن مواد قابض منافذ پوستتان را میبندد پس از شستشو پی هاش پوست بالا میرود و تونر آن را به حالت نرمال برمیگرداند و پوست را در جهت جذب مواد موجود در سرم و ماسک و….آماده تر میسازد.

تونر ها به دو نوع متفاوت برای پوستهای خشک و نرمال و پوستهای چرب تقسیم میشوند که تونر پوست چرب حاوى الکل بوده و تونر پوست هاى خشک حاوی رطوبت رسان اند.

تونر مناسب باید فاقد الکل و پارابن باشد.

میسلار واتر (micellar cleansing water) :

پایه ى آب و روغن داشته و قبل از شستشوى صورت زده میشود و برخلاف تونرنیازمند شستشو است و پی هاش پوست را بر خلاف تونر تنظیم نمیکند

انتخاب یک پاک کننده ى مناسب:

پوست خود را بشناسید و حدالمکان از یک پزشک متخصص براى شناخت آن کمک بگیرید چرا که یک شوینده ی نا مناسب میتواند آسیب هاى زیاده به پوستتان بزند.اگر پوست شما خشک است آن را با لوازم آرایشی نپوشانید و از پاک کننده ای حاوی آلفاهیدروکسی اسید و اسید گلیکولیک بالای ١٠٪؜ استفاده کنید تا با لایه برداری پوست مرده موجب نرمى و لطافت پوست شما شود.
اسید هیالورونیک و گلیسیرین نیز با رطوبت رسانی مناسب پوست شماست.

اگر پوستى چرب دارد از پاک کننده ى حاوى رتینول براى پاکسازى و تنگ کردن منافذ پوستى حاوی گوگرد و سالیسیلیک اسید براى پاکسازى چربى و میکروب استفاده کنید.

برترین محصولات پاک کننده صورت را از فروشگاه اینترنتی ویترین زیبا بخواهید.

  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • میر امید میررحیمی

نظرات (۱)

  • خرید رژگونه
  • یکی از بهترین مقالاتی بود که توی حوزه آرایشی دیدم. ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی